wtorek, 22 lipca 2014

who am I

hej hej :)
Tym razem pisze dla was Julia ! Postanowiłyśmy z Emilią zrobić wymianę postów na blogu więc stwierdziłam, że napiszę dla was o tym jak zaczynałam blogowanie.
Mój pierwszy post pojawił się w kwietniu 2013 roku i od tej pory zupełnie zmienił się mój styl i moje podejście do większości rzeczy. 
Jak to się stało, że zaczełam blogować ?
Właściwie zupełnie przez przypadek weszłam na filmik lucyandlucy1 na youtube i zaczęłam ją oglądać. Potem wchodziłam na bloga Łucji, czytałam posty. Tak to właśnie Lu zainspirowała mnie do założenia bloga za co jestem jej naprawde wdzięczna :)
Po jakimś czasie z przyjaciółką postanowiłyśmy spróbować. Zaczełyśmy pisać posty, robić te wszystkie "sesje" i tak ciągneło się to wszystko do wakacji. Właśnie w tym czasie w naszym blogu był dość duzy przełom. Weronika (z którą pisałąm bloga) wyjechała na wakacje, ja zrobiłam konkurs z inną blogerką, na naszym blogu pojawiało się wiele komentarzy. Gdy moja przyjaciółka wróciła  postanowiłyśmy, że ja zostane na tym blogu a ona załozy innego. To była nasza wspólna decyzja i myśle, że dobra dla nas obu.
 Tak jak postanowiłyśmy tak zrobiłyśmy, każda ma teraz bloga oddzielnie.


Czy blogowanie to moja pasja ?
Tak ! oczywiście bloguje tylko z przyjemnosci. Wiadomo, że mam takie dni kiedy wogóle nie chce mi się pisać nic na blogu bo mam również prywatne życie. Staram się pisać jak tylko mam czas i ochotę. Wiele przyjemności czerpie też z fotografii i pozowaniu do zdjęć to chyba sprawia mi największa radość. Tak wiem, że to dziwne uczucie jak ktoś ci robi zdjęcia na środku ulicy a inni się dziwnie patrzą haha trzeba przywyknąć, mi naprzykład to nie przeszkadza.
Co to znaczy, ze zmieniło się moje podejście?
Chodzi głównie o to, że przestałam przejmować się hejterami, zaczełam patrzeć na życie bardziej pozytywnie i czerpać z niego wiele korzyści. Stałam się bardziej pozytywna, otwarta na ludzi, zyskałam pewność siebie.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał :) Jesli chcialibyscie poczytać o mnie więcej to zapraszam na mojego bloga:firsttendayy.blogspot.com


11 komentarzy:

  1. Łucja zainspirowała naprawdę wiele osób swoim blogiem :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! <3 I zazdroszczę przyjaźni z Lu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, zazdroszczę Ci wyglądu :( Fajne zdjęcia.
    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łucja również mnie zainspirowała do pisania bloga. Świetne ombre!
    alia-natalia.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, z chęcią zajrze na Twojego bloga! A zdjecia bardzo mi sie podobaja! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie Lucy też zainspirowała! :)
    piękne drugie zdjęcie. :d

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post no i oczywiście cały blog :D
    Może zajrzysz do mnie , dopiero zaczynam jak by było coś nie tak napisz w komentarzu na pewno to poprawię :)
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lucy mnie tez zainspirowalas, wydajesz sie byc mila osoba wiec juz wchodze na twojegi bloga :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwidoczniej Lucy ispiruje każdego :) Bardzo ciekawy post zarówno jak i blog :)
    http://fooddrinksandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy dużo osób zainspirowała do założenia bloga! Uwielbiam go czytać.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/ Zapraszam + Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes przesliczna:) Powodzenia!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
~Usuwam spam
~Szanuję TYLKO konstruktywną krytykę
~Proszę o kulturę słowa