środa, 15 października 2014

new start



Hej hej♥ Witam was w ten ponury dzień. Jesień przybyła do nas już w stu procentach. Pogoda za oknem się psuje i szybciej się ciemni, rzadko co nie ma też deszczu. Poza tym jak wiecie, Ola odeszła z bloga. Jest mi z tego powodu bardzo przykro i próbowałam namówić ją do zostania jednak czasami trzeba wybrać między ważnym, a ważniejszym. Ja zostaję na blogu i nigdzie się nie wybieram, a wy nie zapominajcie, że Ola tu była i zawsze będzie częścią baby-twinny. A my? Ruszamy z nowym blogiem, nowymi postami, więc do dzieła!




     Nowe postanowienia:

     ♥ Posty 'Według Emilii' na wzór 'Filozofia nastolatki' czyli tematyczne
     ♥ Posty z instagram'a 
     ♥ Update z życia
     ♥ Posty o Szwecji 
     ♥ Rady, pytania, FAQ wszystko co tylko chcecie
     ♥ i wasze propozycje jeśli takie macie

///sweter-pull&bear///

   Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na długo i nowe serie wam się spodobają. Chcę też podkreślić, że postaram się posty dodawać 2 razy w tygodniu. Mam nadzieję, że będzie to możliwe, gdyż mam teraz dużo większe możliwości by robić zdjęcia plus chcę zakupić lustrzankę przez co zdjęcia będą lepszej jakości, a ja zacznę nagrywać vlogi tak szybko, jak to możliwe. Buziaki xx






8 komentarzy:

  1. trzymam kciuki i czekam na vlogi itp.
    http://www.millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że odeszła, ale tobie życzę jak najlepiej w prowadzeniu bloga ;)

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne powodzenia!! :)) jak narazie super sie czyta to co piszesz, niby dzis krotko a ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem i zdjęcia bez lustrzanki na tym blogu są piękne.. Czekamy na nowe posty ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, czekam na nowe posty. Fajne pomysły :)

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!
    Już nie mogę doczekać się nowych postów! ;*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ci się udało :)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, Życzę powodzenia

    http://pozytywnie-nastawiona.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

~Dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
~Usuwam spam
~Szanuję TYLKO konstruktywną krytykę
~Proszę o kulturę słowa