czwartek, 8 stycznia 2015

Wielkie zmiany!

Dzień cześć i czołem dobry. W rok 2015 wkroczyłam z rozmachem w postaci choroby alee(!) to nic. Już czuje się lepiej i powracam do was z nowym designem, pomysłami, planami, postanowieniami i innymi takimi wiecie o co mi chodzi. Plany na ten rok są proste i precyzyjne, muszę się ich tylko trzymać, aby osiągnąć zamierzony cel.

Blog-transformacja. 
1. Żadnej nawijki o moim życiu, updateów i tym podobnych. Tematyka ma być stricte filozoficzna. Wiem brzmi strasznie sztywno, obiecuję, że jednak tak nie będzie. Będę brała na warsztat każdy temat, jaki akurat się napatoczy i przedstawiała go z punktu widzenia-no cóż, mojego.

2. Wygląd dość surowy, graficzny, przejrzysty. Chcę, by był bardzo hmm... Nordycki? W mojej głowie to ma sens.

3. Posty dwa razy w tygodniu. Postanowiłam, że muszę, m u s z ę zacząć dobrze gospodarować swoim czasem, bo póki co siedzę na dupsku 24/7. Nie wiem jeszcze jak przestawię swój leniwy umysł na pracę na pełnych obrotach ale jakoś tego dokonam. Trzymajcie wiec kciuki. Jestem wiary, że dam radę wygospodarować dla was i w sumie też dla mnie, bo robię to dla fanu, 6 max 8 godzin tygodniowo, by napisać tego posta, przygotować zdjęcia, pomysły, tematy. Mało czy dużo? Punkt widzenia zależy od punktu patrzenia, oby było to jednak mało.

4. Posty, tak jak mówiłam nie będą o bratkach i stokrotkach, o tym jak to mi w szkole leci i innych bzdetach. Ich wygląd planuję wstępnie na: Dobra nuta, przywitanie, problematyka tematu, odpowiedzenie na 2-3 pytania od was, fakt o mnie (od czasu do czasu, nie wiem jak to będzie funkcjonować, właśnie na to wpadłam), zdjęcie, dwa, jak mówiłam-prosto i z klasą. Do postu co jakiś czas będę dawać zdjęcia nie tylko swojego autorstwa (w tym swojej twarzy), wrzucać będę też prace Oli, która jak wiecie (lub nie) zawsze pozostanie częścią baby-twinny.

Także hejka naklejka, widzimy się niebawem (tzn. jutro). Możecie zadawać jakieś pytania, nawet głupie, chętnie na nie odpowiem w kolejnym poście. Piszcie jak podoba wam się wygląd!

//stare zdjęcie, długie włosy (*)//




3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia <3 Ja też mam zmienić coś w swoim blogu - więcej inspiracji, przemyśleń, motywacji :)
    Haha, też siedzę na ''dupsku'' i nie chce mi się ruszyć, ale muszę się za siebie wziąć <3

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że plany się utrzymają na długo ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadziję że plany ci sie udają

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
~Usuwam spam
~Szanuję TYLKO konstruktywną krytykę
~Proszę o kulturę słowa